Rowenta RH2079 X-Force Flex 9.60 RH2079 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH2079 X-Force Flex 9.60 RH2079 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Naomi 20-03-2024

Rowenta

Weg tevreden! Zuigt dieren haren erg goed op en ideaal dat hij hangend kan opladen. Ik vind het geluid ook hartstikke meevallen.
Ik raad hem iedereen aan

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Looks

a*****************@h********** 19-03-2024

Een hele fijne steelstofzuiger. Deze ROWENTA heeft een extra borstel erbij voor dierenharen wat ideaal is. Hij is heel ligt in de hand en super wendbaar. Doordat de steel kan knikken ook ideaal voor onder de kasten en bank door. Ook ideaal is dat je het bovenstuk los kan koppelen zodat je een kruimeldief hebt. Perfect voor de traptreden ook. Prijs/kwaliteit is perfect en het geluid is ook prima, helemaal niet luid. De verlichting voorop de borstel is ook ideaal om goed te kunnen zien waar het stoffig is. Al met al raad ik zeker deze ROWENTA aan!!

c*******@h********** 18-03-2024

Lichte en goede syofzuiger

Een hele lichte en handige steelstofzuiger.
Fijn om onder het bed mee te zuigen doordat de steel buigt.
Tot nu toe gaat de batterij voldoende mee om een snelle stofzuig beurt door het huis mee te doen.

a******@h********** 29-01-2024

Top stofzuiger heeft harde rn zachte stand en een booster. Voor 45min lang kan je stofzuiger. Boosterstand 8min. Heb je gelukkig niet heel vaak nodig. Zuigkracht is top alleen op harde vloeren is hij niet fijn voor afgewerkt.

r********@l****** 20-01-2024

Geldige stofzuiger

Geweldige stofzuiger
Zeer licht makkelijk te pakken ook naar boven neemt weinig ruimte in heel handig
Zelf lichtjes bij de zuiger zodat je niks mist

Pluspunten

• Zuigt krachtig
  • Zeer licht
  • Makkelijk opbergen neemt weinig ruimte in

Daphne benders 14-01-2024

Super fijne steelstofzuiger

Hele fijne steelstofzuiger, prijs kwaliteit technisch super goed.
Makkelijk in gebruik en op te bergen.
Door de fles ook buigzaam wat ideaal is voor onder de bank. Met led verlichting wat extra goed vuiligheid zichtbaar maakt.
Te gebruiken voor meerdere oppervlakken door de opzetstukken.

Fijne stofzuiger! 20-12-2023

Fijne stofzuiger!

Hele fijne stofzuiger, mooi design en verschillende opzetstukjes.
Het lampje is heel fijn, hierdoor zie je heel goed of er nog stof of kruimels liggen.
Ligt lekker in de hand en is niet te zwaar. Heel blij met deze nieuwe aankoop en merk dat ik sneller en meer ga stofzuigen door het gemak!

Pluspunten

• Verschillende opzetstukjes
  • Flex optie, kan makkelijk onder de bank/bed
  • Licht van gewicht
  • Lampje is super

j**t@l**e.nl 27-09-2023

Wat een top product! Heel makkelijk in gebruik en komt overal bij. Veel losse accessoires om echt overal te kunnen zuigen. Vooral de ingebouwde kruimeldief is super. Heel blij met deze aankoop, een echte aanrader!

k************@h********** 31-08-2023

Tevreden gebruiker

Fijne steelstofzuiger, vooral de flex stand om zonder te bukken onder de kasten te kunnen komen tesamen met de prijs gaf de doorslag deze te kopen.
Klein huisje kunnen we op de eco stand er geheel mee doen op 1 accu. Wij zijn erg tevreden over de zuigkracht en makkelijk alle delen schoon te maken.
Jammer dat de stofzuiger niet zelf kan blijven staan.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flex stand

Minpunten

• Niet zelf kunnen blijven staan

RemyM 22-04-2023

Rowenta steelstofzuiger(gesponsord)

Erg goede stofzuiger, compact en met een fijne dierenharenborstel. Werkt snel en is krachtig.

Pluspunten

• Compact
  • Dierenharenborstel

Minpunten

• Reservoir snel vol

Robin 20-03-2023

Mijn eerste steelstofzuiger

Ok. Erg groot pakket, voor n kleinere doos, met daarin n ecokarton vullings doos, maar wel erg veel plastic verpakking. enerzijds erg milieu maar ook weer niet. Dan de inhoud, verschillende stukken en een gebruiksaanwijzing die gewoon te kleine letters heeft en te donker is. Kwam er uiteindelijk wel uit maar was best raar om onderdelen in een haren stofzuigermond te moeten steken (die worden nml over tijd vies en lelijk, hoe kan je dat nou schoonhouden???. Gewicht licht, al ben ik gewend aan lange stang, dit is goed te doen. Goede greep, ook met mijn langere nagels goed te doen Er bleek bij openen nog energie in de batterij te zitten(1 min) dus gelijk geprobeerd. Lichtjes maken de aanwezigheid van stof erg duidelijk, en ook wanneer t weg is. Zuigkracht ok, maar heeft wat moeite met kattezandkorrels die uit de kattebak bak.meegelopen zijn dat vind ik jammer, De boost helpt hiermee. Geluid zacht, de katten worden er minder bang van.Laadtijd lang tov gebruikstijd. maar je hebt dan ook geen snoer wat wel gemakkelijk is. Heeft wat moeite met de grote zuigmond langs randen, maar de kleinere monden lossen dat perfect op. Vul bakje is wel erg vol (wat wil je met 4 katten), maar netjes en gemakkelijk te legen. Laadtijd vs werktijd 30 minuten elk, das best lang , maar je hebt dan geen lastig snoer Eindresultaat 8.9 Ik ben hier tevreden mee, en kan het anderen aanraden.Meerdere dagen gebruikt. Meerdere keren opgeladen. Systeem werkt goed. Lampjes laten goed zien waar stof ligt, en wanneer het weg is. de extra zuigmonden laten gebruik op de meeste plekken goed toe, uitgezonderd verwarmings- buizen met hard plaat-gaas eromheen, maar ook een standaard stofzuiger doet dit niet goed. Reden; de zuigkracht bij elke stofzuiger is net te laag om alle verzameld stof onder het gaas door het gaas heen weg te zuigen, er blijft op deze rottige plek altijd wat liggen. Door de versterker in zuigkracht te gebruiken, (een erg handige toepassing) haal je wel meer weg, helaas niet alles. Door dat er ook geregeld gemorste/uitgelopen kattezand opgezogen wordt, en niet alleen stof en haren, ben ik wel bang voor slijtage in het plastic opvang compartiment, waardoor je niet ziet wanneer hij vol is. Maar verder doet hij het erg goed

Pluspunten

• Stil,
  • Zuigkracht ok, +boost
  • lichtjes en stofzichtbaarheid

Minpunten

• veel plastic verpakking
  • Slecht leesbare gebruiksaanwijzing
  • Laadtijd vs werktijd

a************@h********** 16-03-2023

Mooie steelstofzuiger voor klein huis

De steelstofzuiger zier mooi uit, met veel verschillende mondstukken.
Aan de steel zit een borstel voor de randen, aan het grote mondstuk zitten ledlampjes zodat je goed kunt zien wat er allemaal ligt, wel moet je vaak over het zelfde plekje of langzaam zuigen.
Als je over een mat gaat treedt de turbo werking dan zuigt hij goed.
Wel kan ik maar 22 minuten zuigen en daardoor dus maar het halve huis dan is de accu leeg, dus voor mij niet goed genoeg

Pluspunten

• Mooi licht,
  • Handige knik
  • Ledlampjes op voetstuk
  • Ook een kruimeldief
  • Veel verschillende mondstukken

Minpunten

• Zuig vermogen
  • Accu te snel leeg

Anja-13 14-03-2023

Handige steelstofzuiger

De stofzuiger is super licht en wendbaar. De flexibele stang is handig voor onder de kastjes of onder bank! De zuigkracht en de roterende borstels in de bijgeleverde koppen zijn ideaal voor het verwijderen van stof en haren van de huisdieren. Er zijn wel een paar nadelen. De accu is relatief snel leeg als je grondig wilt stofzuigen. Vooral als je hem gebruikt bij het verwijderen van haren op met boosterfunctie. Dan heeft hij meer batterij nodig. Ik doe nu het huis is 2 etappes boven en beneden. zonder het gebruik van de booster gaat de accu langer mee. Het reservoir is aan de kleine kant, zeker omdat wij best wat jaaf hebben van onze hond. Deze moet ik tussendoor legen tijdens het gebruik. Ik vind de stofzuiger ideaal voor tussendoor een keer stofzuigen, voor de hal, trap en slaapkamers. Vaak haal ik nu eerst even een veger door de kamer zodat het meeste haar weg is. Dan is het prima te doen. Zeker licht in gebruik en daardoor snel even te pakken.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Handige flexibele stang

Minpunten

• Klein reservoir
  • Accu redelijk snel leeg bij gebruik booster

Marga1992 09-03-2023

Fijne steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger nu een paar weken in huis. Wij zijn een gezin met 2 kinderen onder de 4 jaar en een langharige border collie. Vanwege het haarverlies en alles wat op de grond komt door de kids (zand, eten e.d) een zeer welkome aanvulling op de gewone stofzuiger. Het fijne is dat je het apparaat snel pakt, en door het lampje in de voet is al het vuil en de haren ook onder de meubels goed zichtbaar. Veel kracht, met een turbo-knop als extra. Zowel op het parket als op het laagpolige tapijt werkt het apparaat goed. Accuduur is prima, heb nog niet gehad dat ik de klus niet kon afmaken. Wel 3 nadelen: - klein afval reservoir - komt door de voet en de zuigmond op 2 punten van de stang niet altijd onder elke (lage) kast - het apparaat moet echt opgehangen worden, kan niet op zichzelf staan

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Lamp in de voet
  • Genoeg accu

Minpunten

• Klein afvalreservoir
  • Kan niet op zichzelf staan

Marije.w 09-03-2023

Top stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger is dit! Doordat hij niet heel groot (breed) is, past hij met gemak in de kast. De stofzuiger is niet zwaar, dus je pakt hem gemakkelijk om even snel te stofzuigen. Veel sneller dan dat ik mijn ‘normale’ stofzuiger pak.
De zuigkracht is erg goed en doordat je de zuigkracht in kan stellen, wordt alles goed schoon. Ook het lampje wat op de vloer schijnt laat goed het verschil zien wanneer je iets hebt gezogen.
Door de flexibele stang kan je heel gemakkelijk onder meubels stofzuigen, wat echt heel prettig is.
Wat ik ook heel fijn vind is dat je de steel er gemakkelijk af kan halen, waardoor je met het borsteltje wat dan tevoorschijn komt ook fijn en makkelijk bijvoorbeeld de trap te stofzuigen.
Ik ben enthousiast!

LilianG 05-03-2023

Ideaal voor een korte snelle stofzuigsessie!

De stofzuiger is super licht en wendbaar. De flexibele stang is hier de ultieme uitkomst van; onder de kastjes of onder bank is geen probleem meer! Doordat hij draadloos is, kun je met alle gemak alle kanten op! De zuigkracht en de roterende borstels in de bijgeleverde koppen zijn ideaal voor het verwijderen van stof en haren etc. Er zijn wel een paar nadelen: Persoonlijk vind ik de steel wat kort. Vooral als de flexibele stang gebogen is kun je niet een goede houding aannemen. Langdurig stofzuigen met deze steelstofzuiger zou daarom niet goed voor mn houding. De accu is relatief snel leeg. Ik kon nu alleen de begane grond met 1 batterij doen. Vooral als je hem gebruikt op tapijt of bij het verwijderen van haren op meubilair (met booster). Dan heeft hij meer batterij nodig. Ik verwacht dat dit met gladde vloeren door het hele huis en zonder het gebruik van de booster beter gaat. Ook het opvangbakje is relatief klein, vooral als je huisdieren hebt met veel haar. Deze heb ik dus meerdere malen moeten legen tijdens het gebruik. Ik vind de stofzuiger dus wel ideaal voor tussendoor een keer stofzuigen, maar voor de grote schoonmaakbeurten zou ik toch eerder kijken naar een steelstofzuiger met een grotere opvangbak en grotere batterij of toch een met snoer.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Draadloos
  • Roterende borstel

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Opvangbakje is klein

y****@l****** 03-03-2023

Een aanrader!

Geweldig apparaat. Zeker om even snel te stofzuigen. Sinds ik hem heb gebruik ik hem dagelijks. Hij is handig in gebruik en licht van gewicht, dat vind ik erg prettig.
Reservoir is snel vol, maar makkelijk te legen. Kortom ik kan niets anders zeggen dan dat ik er erg blij mee ben.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • handzaam

Minpunten

• reservoir snel vol

Valerie 03-03-2023

Een nieuwe ontdekking!

Wanneer ik m'n pakketje in ontvangst mocht nemen, twijfelde ik eerst of dit wel correct geleverd was omdat het pakje zo licht was.
De bijgevoegde brochure bevat vele QR codes, zodat je behalve de uitgebreide informatie ook filmpjes kan bekijken! Er worden ook vele tips gegeven om de levensduur te verbeteren én er is een extra filter bijgeleverd.
Dat deze stofzuiger zeer flexibel is, blijkt uit alle foto's en inderdaad, de vloer onder de kasten en het bed was nooit eerder zo schoon! Dankzij het heldere licht is goed zichtbaar dat de vloer schoon is na 1 passage. Daarnaast maakt deze stofzuiger niet veel lawaai tegenover onze voorganger. Ook de extra tools voor huisdieren hebben hun dienst al bewezen!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • flexibel
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• opvangreservoir regelmatig leeg maken

madje88 03-03-2023

Superfijne steelstofzuiger

Wij hebben de steelstofzuiger inmiddels een paar weken in gebruik en ik moet zeggen; we zijn niet teleurgesteld!
Doordat hij geen snoer heeft en geen slede achter je aansleept, pak je hem veel makkelijker en sneller om even gauw iets op te zuigen. Dit gebeurt nogal vaak in ons huishouden met 2 jonge kinderen en 2 katten. De verschillende onderdelen en opzetstukken zijn allemaal heel bruikbaar en handig.
Met de kruimeldieffunctie kom ik nu veel vaker toe aan de trap, die altijd een verzamelplek va stof en haren bleef. Die weet niet wat zich overkomt, zo vaak wordt hij nu schoongemaakt!

Met het lampje op de zuigmond, zie je heel goed waar er allemaal nog haar, stof en kruimels liggen. Confronteren, maar ook helpend! En meer zichtbaar eer van je werk,

De enige min die ik tot nu toe ervaar; de zuigkracht is wat aan de lage kant. Voor kattenbrokjes die weer eens zijn omgegaan, moet je echt de turbofunctie gebruiken en de zuigmond er recht op zetten.

Verder is het echt een heel fijn apparaat welk ik zeker aanraad!

Pluspunten

• lampje op zuigmond
  • makkelijk te legen reservoir
  • eenvoud in gebruik
  • laag gewicht
  • draadloos

Minpunten

• beperkte reguliere zuigkracht

s************@g******** 03-03-2023

Rowenta

Het is een hele fijne stofzuiger. Niet zwaar en de batterij gaat lang mee. Ook erg fijn als je huisdieren hebt!

ewk88 03-03-2023

Geweldige stofzuiger

Ik ging er vanuit dat deze stofzuiger alleen ‘extra’ zou zijn - maar eigenlijk bevalt het ontzettend goed! Met de turboknop die erop zit komt de stofzuiger goed in de buurt van een gewone stofzuiger met zak en slang. Op hout, tegels of tapijt is de zuigkracht voldoende. En omdat hij zo stil is, is de kat niet meer bang als ik stofzuig!
Het legen van het reservoir gaat erg makkelijk en het stofzuigen zonder slang en kabel is enorm makkelijk. Ik pak veel sneller deze stofzuiger op dan dat logge, bedrade ding.
Ik ben echt ontzettend tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• gebruiksgemaak
  • stil
  • geen gedoe met een slang en een zak

s*******@g******** 03-03-2023

Prima stofzuiger

Groot huis, 4 pubers, huisdieren ... da's duidelijk, ik gebruik mijn stofzuiger dagelijks en vrij intensief. Deze Rowenta X-Force is een fijne aanwinst. Hij is makkelijk in gebruik, en ideaal dat je overal kunt komen zonder de stekker steeds ergens anders in te doen. Ik vind de zuigkracht gemiddeld, de turbo is fijn maar dan is je accu binnen 8 minuten leeg. Erg handig dat je de steel eraf kunt halen en het korte bovenstuk als kruimeldief kunt inzetten. Ik gebruik hem dagelijks voor korte stofzuigacties, ook voor boven handig (hij is licht) maar mijn gewone doe ik nog niet weg ;-)

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Licht
  • Weinig herrie
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Zuigkracht

p********@g******** 03-03-2023

Steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger is een krachtige stofzuiger heeft een prima zuigkracht. De bijgeleverde accessoires zijn ook top en er zijn er genoeg van. De batterij gaat ook erg lang mee.

Martine1985 03-03-2023
  • Product gekregen

Rowenta

Toen ik de stofzuiger ontving dacht ik meteen, wat een geweldig design. Hij ziet er mooi uit. De stofzuiger heeft een goed gewicht. Makkelijk in elkaar te zeggen. Het is super handig om onder de bank, kast, bed te kunnen. Het lampje bied extra zicht op stof en kruimels. Soms beetje te confronterend. Wel vind ik dat de zuigkracht me erg tegenvalt. Soms moest ik echt op een kattenbrokje gaan staan Ivm hem gewoon op te kunnen zuigen. De stofzuiger gaat ruim voldoende mee om zeker de beneden en stuk boven verdieping te zuigen.
In praktijk merk ik dat we vaak nog wel de gewone stofzuiger erbij pakken. De Rowenta gebruiken we meer als kruimeldief.

Pluspunten

• Flexibele slang

Minpunten

• Zuigkracht

Ger 02-03-2023

Nu first experience
2023-02-26 16:30:30

1 2 3 4 5
Ik heb de rowenta sinds gisteren in bezit Moet nog ff wennen aan het apparaat Inmiddels een week verder De zuigkracht vind ik erg tegenvallen de korrels vd kattenbak zuigt ie niet op(fijne korrels) De zuigkracht wisselt steeds ,lampjes aan de voorkant vd zuigmond gaan vanzelf uit,want die zijn wel prettig. Wel licht qua gewicht flexibel is prettig Kan niet mn hele kamer ermee zuigen dan is accu al leeg. De borstel blijft niet draaien bij zuigen,ook niet na schoonmaken De turbo gaat niet aan op kleed terwijl hij dat eerst wel deed .voor die prijs vind ik het geen goede stofzuiger

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Knik in steel voor onder tafel bank te zuigen

Minpunten

• Te weinig zuigkracht
  • Accu capaciteit te weinig